wtorek, 26 lipca 2011

o powieściach z tajemnicą

Uwaga! Teraz będę polecać :) 
Polecam dwie rzeczy - stronę http://lubimyczytac.pl/ oraz powieści Carlosa Ruiz Zafón'a.

Strona lubimyczytac.pl to taka internetowa biblioteczka. Można się na niej dzielić opiniami na temat książek, które przeczytaliśmy, sprawdzić co inni o nich sądzą, znaleźć coś nowego dla siebie i poczytać czy warto to czytać. Są tez informacje o autorach, książkowych nowościach na rynku i różne konkursy.

Na tej własnie stronie odkryłam niesamowitego pisarza, którego trzy powieści już połknęłam niemalże na raz! 
C.R. Zafón to hiszpański pisarz i dziennikarz obecnie mieszkający w Los Angeles. Ale w jego książkach tłem dla niesamowitych historii jest Hiszpania. Dzięki niemu byłam już dwa razy w Barcelonie, a przyrzekłam sama sobie, że pojadę tam NAPRAWDĘ kiedyś w życiu (przy najbliższej okazji :). 



"Cień wiatru to pierwsza pozycja, po która sięgnęłam. Wciągająca, zawiła opowieść, od pierwszej do ostatniej strony. Wspaniałe postacie i ich niebanalne historie. Miłość i nienawiść w swych najmocniejszych odsłonach. Czytając odkrywa się powoli tajemnicę i w chwili, kiedy zdaje się już pewien wątek rozjaśniać, dochodzą nowe zaskakujące fakty, które odrzucają rozjaśnienie czytelnika. Potem przyszedł czas na "Marinę" i "Księcia mgły". Nie zawiodłam się, a teraz czekam na kolejny tytuł. W mojej bibliotece jestem w końcu pierwsza na liście oczekujących!

2 komentarze:

  1. Witaj:) Ale zbieg okoliczności - Cień wiatru właśnie kilka dni temu ktoś mi polecał:) Przyznaję, że nie znam tego autora i widzę że dużo straciłam... Czas to nadrobić:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rośnie stos książek na półce, książek, które planowałam przeczytać podczas wakacji. A tymczasem kolejny tydzień noszę w torbie tę samą książkę - bo czas na lekturę mam tylko w poczekalniach...
    Cień wiatru - jesteś kolejną osobą, która dobrze pisze o tej książce, pewnie wezmę ją ze sobą nad morze.

    OdpowiedzUsuń