wtorek, 23 sierpnia 2011

o ciekawych, youtubowych ludziach

Są ludzie na tym świecie, którym się naprawdę chce. Mają wyobraźnię. Nawet przy niewielkich funduszach potrafią stworzyć coś niesamowitego. A potem wrzucają to na youtube i świat się o nich dowiaduje. Pełno na tym portalu też ludzi zakręconych ale nie pozytywnie, wręcz debili. Ale raz na jakiś czas można trafić na cudeńka takie jak te poniżej.
Podziwiam takich ludzi i trochę zazdroszczę tej inwencji :)
Koleś ma mieszkanie mniejsze od naszej (byłej) kawalerki ale to co z nią zrobił jest po prostu genialne!

CeZika pewnie znacie z hitów śpiewanych od tyłu. Tutaj jego nowa odsłona. Myślę, że jeszcze fajniejsza. Takiej wyobraźni połączonej z niesamowitą pracą i cierpliwością nie widziałam u nikogo innego. CeZik ma dużo projektów, przeważnie z branży muzycznej ale każdy znajdzie u niego coś dla siebie, wystarczy wpisac jego ksywkę w youtube. Jeśli ktoś widział "polaka karmiącego aligatora w USA" to musicie zobaczyć "Forfiter Blues" w wykonaniu własnie CeZika z kumplami.
Można by spuentować ten wpis - niektórym ludziom to się nudzi... No ale moja nuda na przykład takich rezultatów nie daje :)

7 komentarzy:

  1. Witaj:)
    Pierwszym filmikiem jestem zachwycona. Trzeba niezłego pomyślunku, żeby tak fantastycznie urządzić malutkie mieszkanie, a jaki porządek gościu ma:) No no niezłe, naprawdę:)
    CeZika znam z netu. Był też zaproszony do jakiegoś programu w tv (nie pamiętam gdzie). Gościu ma swój świat, no i pasję:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tak-potrzeba matką wynalazku,wiem bo sama się gnieżdziłam w kawalerce z...dwójką dzieci przez dwa lata z kawałkiem:)Teraz jak o tym sobie pomysle to nie wierze jak upchałam nasze rzeczy w 28m2...teraz mamy 220m2...i myslimy o zagospodarowaniu strychu hahha.
    A pana CeZika to nie znalam...ale mam braki w polskiej kulturze:)
    Jak sie czujesz?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!
    Dziękuje za wizytę. teraz mnie tez nie było by stac na taka podróż. Kto teraz jeździ na miesiąc na wakacje. Nikt!
    Ale chęci i plany mam i moze zrealizuję.
    jest sporo ludzi zakręconych pozytywnie. Tylko nie naleźć. Dzieki jednak Internetowi moga pokazac na co ich stać.
    Nakgorzej to nic nie robić, tylko jeśc i oddychać.
    Pozdrawiam serdecznie
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim gniazdku u faceta chętnie bym się znalazła;))

    Vehuan

    Poszukaj.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądałam kilka pomysłów niesamowitych,a ze i ja mam wyobraźnię ,to i byłam w swoim żywiole.

    CeZik spodobał mi się , preferuje indywidualistów

    Dośka z powolniak.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wpis! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na wpis! :)

    OdpowiedzUsuń